Re: seagate czy maxtor

Autor: JANKES (janin_at_wp.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 18:35:37 MET DST

Cześć Szak,

S> Co lepiej kupiś Seagate 40 GB Baracuda 7200 U100 czy też Maxtor 40 GB 7200
S> U133, cena taka sama.

 No coz to juz niestety twoja decyzja jedynie moge powiedziec ze
 SEAGATE jest dobra firma :) Osobiscie mam 3 dyski Seagate jeden ktory
 ma prawie 5 lat i jest to 1.2 GB ktory sam w jednym miejscu musialem
 lutowac oczywiscie kazdy dysk by to lutowanie przezyl ale i tak
 jeszcze dobrze sie sprawuje. Narazie nie ma zadnych Bad sectorow,
 kolenymi niezawdnymi dyskami jest 5 GB i 17 GB wszytskie sprawuja sie
 jak nalezy czesto znimi podrozuje :) I narazie nie maja badsectorow
 no chyba ze ja o tym nie wiem !!!
 A co do Maxtora to nie wiem bo nie korzystalem ale z tego co czytam
 na grupie jest Bardzo dobry !!
 Wybor nalezy tylko do ciebie!!

--
Pozdrowienia,