Re: Cancel-bot: podsumowanie numer 2

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 16:00:01 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

> - usuwanie artykułów z frazami "sprzedam", "s p r z e d a m", "spam"
> w temacie (ze zgłoszeniem tego faktu autorowi artykułu)
sprzedam to ok, ale spam to nie wiem... :) Napisze taki jeden
ze "wlasnie jakis koreanczyk przyslal mi spam w big5" i co? :)
Na razie niech zostanie sprzedam, potem moznaby sie pokusic o jakas
wieksza inteligencje (np. spam+zł+tel, itd?)

> - usuwanie artykułów z frazami "allegro.pl/showitem", "allegro.pl/showother",
> "allegro.pl/mojastrona" w treści (ze zgłoszeniem tego faktu autorowi artykułu)
Tak tak, tak :)) Tak! I jeszcze raz tak!!

> - usuwanie artykułów wysyłanych "z przyszłości", to znaczy z zegarem
> przyspieszonym np. o godzinę w celu oszukania czytników grup dyskusyjnych
> i utrzymania artykułu na samym skraju listy (ze zgłoszeniem tego
> faktu autorowi artykułu)
Dobre serwery news same z siebie tna posty ktore sa bardziej niz 24h do przodu.
Godzina to moze byc troszke malo, zreszta.. nie wiem czy to ma w ogolwe sens..
Czesto sie zdazaja takie posty na pececie?

> - zgłaszanie autorowi artykułu zawierającego frazę "Odp:" na początku
> tematu informacji, jak zmienić zachowanie programu Outlook Express
Bomba :) A co z kodowaniem w iso-8859-1 i cp1250? Zostawiamy to
na przyszlosc?

No i jeszcze jedno pytanie: jak ma sie zachowac bot w przypadku kiedy
post idzie na wiecej niz jedna grupe?

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--