program do kontroli glosnosci wavow...

Autor: freDZiK (fredzik_at_ibt.com.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 13:04:33 MET DST

program do kontroli glosnosci wavow...

Jest taki problem, ze naraz korzystam np. z buddy phona (komunikacja
glosowa ale netmeeting) i np. z WinAMPa.

Niestety glosnosc moge regulowac w mikserze lub ktoryms z wymienionych
programow, ale glosnosc ta zmienia sie zarowno dla dzwieku z buddy phona
i WinAmpa - poprostu tak jakbym zmienial gosnosc w mikserze WAVow.
Chodzi mi o to aby zmieniac glosnosc tylko np. WinApa abu go przyciszyc
a buddy phone niech zostanie na standardowej glosnosci. Wowczas bym
rozmawial a w tle by chodzila muzyczka z WinAmpa. Mam nadzieje, ze
zrozumieliscie o co chodzi.

Poprostu potzrebny mi jest jakis programik, ktory bedzie mogl ustawiac
glosnosci niejako "wchodzace" do miksera.

Zastanawiam czy cos takiego jest czy bede musial pisac? Moze ktos ma
jakies pomysly?

Pozdrawiam!