Re: Problem z przeglądarką

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sat 04 May 2002 - 08:28:29 MET DST

Wszechwiedzący (-ca) whesper_at_poczta.onet.pl <whesper_at_poczta.onet.pl> przelał (-a) na klawiaturę:

> Mam problem z przeglądarką internetową. Mam internet explorer 6.0 PL
> i nie wyświetlają mi się aktywne elementy niektórych stron. Nie
> wyświetla mi się np. okno czatu w onecie, albo gdy wejdę na

1. ntg
2. zainstaluj sobie dodatek aby przegladarka obsługiwała jave - w standardowej instalalcji tego nie ma - trzeba doinstalowac plik jak sie nie myle msjavx86.exe i po klopocie :)

--
  Plachecki_at_post.pl .  ,,,,,