Re: ktory serwer

Autor: D (a2gap_at_optonline.com)
Data: Sat 04 May 2002 - 01:39:09 MET DST

On Fri, 3 May 2002 18:31:55 +0200, "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>
wrote:

>chodzi o to ze te bezplatne sa zazwyczaj bardzo obciazone i chcac dziennie
>sciagnac kolo 500 wiadomosci nie zawsze mozna liczyc na szybki transfer,
>natomiast platne serwery sa o tyle dobre ze nie sa jeszcze zapchane
wszystko zalezy jak rozumiesz pojecie platne
ja place za dostep do internetu stala oplate bez limitowanych godzin i
w tym mam tez newsy (wiec chyba platny bo wliczony w cene), ponad
49000 newsgroups bez limitu download/upload i potragir przez noc
sciagnac okolo 3-4 gig