Re: HDD typu INT13

Autor: Palmer (przemekNOMoreSPAM_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 00:28:44 MET DST

Witam

> Uwaga ta stąd, że to może być problem systemu operacyjnego
> wyłącznie, a systemami operacyjnymi ta grupa się nie zajmuje :)

Wierz mi, ze gdybym to wiedzial nie wysylal bym na te ;)

> Dlatego właśnie proponowałbym zacząć od pełnego przeformatowania
> dysku, by pozbyć się ewentualnych wirusów i cudów. Jeśli na nowym
> systemie pojawi się to samo, może być to jakiś problem sprzętowy.

Juz sie do tego powoli szykuje, musze tylko znalezc czas na archiwizacje
waznych danych i ustawien

> PS. Zmniejsz proszę sygnaturkę -- Netykieta zaleca cztery linie,
> a ty masz dziewięć -- i to bez prawidłowego oddzielacza "-- ".

Wiesz, zrezygnuje z niej calkiem i tak mnie juz wkurzala, a tak poza tym
gdzie przeczytac o netykiecie danej grupy, a moze to dot. wszystkich grup

Pozdrawiam