Re: nowy komp

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 23:34:23 MET DST

Dnia Fri, 3 May 2002 19:07:39 +0200 niejaki(a) "Dawid"
<dexter00_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

> majac 5000 zl moze 6000 zl

wezme dla przykladu z cennika komputronika, jesli poszukasz to i taniej
sprzet znajdziesz zapewne, pozatym zaokraglam, bo nie chce m isie potem
liczyc :)

athlon xp 1800+ ~650
kingston ddr 512mb 266mhz ~700
abit kr7a-r ~750
maxtor 120gb 7200rpm ~800
cdrom teac 40x ~200
dvdrom toshiba sd-m1612 ~300
cdrw teac cdw540e ~550
fdd teac 1.44MB ~50
gf3 ti500 gainward 128mb ddr ~1000
ct sb live! player 5.1 bulk ~150
codegen big atx, wyglad od gustu 300W ~250
microsoft natural keyb. elite ~150
microsoft intellimouse web ~100
ct soundworks fps-1600 oem ~250
zalman cnps5100-cu ~200

wchodzi rowne 6000, o ile sie nie machnalem :) ja ym osobiscie wpakowal
morgana, a potem dorzucil taniej procka, ktory wejdzie na ta plyte
maksymalnie. ramu ma wystarczajaco, na dluzszy czas bedzie spokoj, dobra
plyta, duzy dysk, rozwiazanie combo - cd+dvd+cdrw - jak u mnie - b.
wygodne, gf osobiscie mi sie nei podoba, ale w cenniku nie mieli czegos
leadteka, msi, elsy, porownywalnego typem/cena, duza buda to podstawa -
bedzie kompowi zimniej, nabierze bardziej fajnego wyglada (duzy moze
wiecej :) ), dzwiekowa i glosniki - creative'a. klawiatura i mysz
najlepiej profilowane, wrzucilem microsofty, bo sa calkiem mile i w
przedziale, do tego z tego co wiem sa calkiem dobrze wykonane, dobrze leza
w lapach. klawiatura najlepsza bedzie ergonomiczna/gieta,kiedys mialem
wystajace kosci przy nadgarstkach, od uzytkowania lamanej chichony te
kosci sie schowaly. batrdzo dobry i cichy cooler, nie warto oszczedzac.
jesli bedziesz chcial kupic mniej ramu to kup modul majacy wszystie kosci
po jednej stronie. jesli dorwiesz modul 512 jednostronny, to tez warto
(chociaz czy takie wogole sa? :) ).

to chyba na tyle :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|