Re: FireWire i co jeszcze?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 23:09:13 MET DST

Użytkownik "Glikogen" <maci_at_nospam.k.pl> napisał w wiadomości

> itp.
>
> Mozna zgrywac obraz w real time w sensie nie material nagrany z tasmy
tylko
> np. to co w danej chwili jest filmowane? I np. wykorzystac kamere jako
> kamere cyfrowa?
nie, mozesz tylko wrzucac z tasmy - a przynajmniej mi nie udalo sie
uruchomic w ten sposob, a to z tej przyczyny, iz lacze w kamerze bylo
aktywne tylko w trybie Play, w trybie Record bylo wylaczane. Nie wiem, czy
to kwestia kamery, czy standardu.

> Czy dzieki temu interfejsowi mozna dane wrzucac z powrotem do kamery (np
po
> obrobce)?

Oczywiscie, ale musisz miec kamere z dwukierunkowym zlaczem, a wiekszosc
tanszych kamer ma lacze dwukierunkowe, ale z zablokowanym kierunkiem
wejsciowym. Slyszalem o firmach, ktore "naprawiaja" te niedogodnosc (tracisz
przy tym gwarancje!).

pzdr
Zbyszek