Re: Karta telewizyjna PixelView TVPlay Pro FM

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 22:28:16 MET DST

Użytkownik <tomasz.zuchniewicz_at_mamy.to> przeslal takie znaki :

> Witam!
>
> Mam pytanie: czy ktoś wie, dlaczego dźwięk z radia jest taki cienki?
> Mało dynamiki, niski poziom, słaba jakość...
> Używam tego z Duronem950/512MB/YAMAHA YMF724/ WinXP.

kurde mialem 2 pixele z nicam (dziala nicam ale trzeszczy lekko i manualnie
musisz wlaczac buahahahaa) i ku##@# za cholere nie moglem wlaczyc radia w
stereo !!

wlasnie bylo jak mowisz - mono czyli brak dynamiki i wogole :(
nie wiem czym to spowodowane ponoc ma stereo..
pixel pak ktorego mialem mial bardzo extra radio.

jutro wezme avera z nicam na test (tylko kufa 150zl wiecej niz pixele)

sprawdz czy mono jest :(
aha borg radio z borgtech.org zobacz