Re: co to jest ten silnik

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 22:03:31 MET DST

> ja tam ekspertem nie jestem, ale T&L to chyba Transform&Lightning

no w tym ATI to wszystko jest na odwrot:) charisma engine to z grubsza
takie T&L tylko ze ma jeszcze pare bajerow, miedzy innymi interpolacje
klatek kluczowych animacji - co sprawia ze animacje "maloklatkowe" sa
plynniejsze - niektore gry realizuja to programowo a dzieki ati mozna i
sprzetowo, nie wiem czy gf to ma:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl