Re: duron 850 jaka temp.?

Autor: Jagon (j4gon_at_tenbit.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 21:49:01 MET DST

Użytkownik "Ernest" <erio_at_infostar.com.pl> napisał w wiadomości

> stopnie,

> a moj duron 800 - 38 stopni
> a ten sam duron 800 @ 1Ghz 7.5x100 napiecie w gore o 0.2V - 49 stopni
> 1900 rpm na Titanie ( tym wiecie ktorym :)
>
> ale nie ma tu co porownywac ... Prawie wszystko zalezy od obudowy -
> czy na przyklad nie ma pionowego zasilacza zaslaniajacego procka , i
> coolera ( w puszce czy z butelki :))

Khieh, ja mam na D_at_850 cale 34 stopnie, czasami jak mu zapodam jakas ciezka
robote /rendering itp/ to mi skacze do 42. Wiatrak mam takie cus dziwnego za
65 zet / nazwy za czorta nie pamietam, ma taka okragla plytke
pseudo-miedziana / ale mam pionowy zasilacz, co moze falszowac temperaturke.
Ale wiem z autopsji ze duronik bez problemu wytrzymuje kilkunastominutowe
"podgrzanie" do 70 stopni.

Pozdrowienia

Jagon