Re: teac 40x i overburning... moj 1szy raz

Autor: Przemek Muszynski (przemekm.muszynski_at_2com.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 18:13:49 MET DST

Nie wiedziec czemu moja nagrywarka (lg 8x) nie potrafi nadpalic verbatima
(obojetnie jakiego). A juz np. jakies szmelcowate arito (nie wiem skad to
wypelzlo na swiatlo dzienne) nadpalaja sie idealnie. To moze wina faktycznie
lezy po stronie plytek? Rada: sprobuj z jakas inna plytka.

PS.
Wg cdrinfo verbatimy daja sie nadpalac (sa w testach) - ale u mnie nie da
rady :(