Outlook 6 w Win XP-Help!!

Autor: amigo (amigo_at_icpnet.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 16:57:05 MET DST

Yo grupowicze!!
Mam taką akcję z Outlookiem - Windows XP Pro i dwóch użytkowników(+admin).
Po tygodniu od instalacji XP, Outlook nagle przestał sie uruchamiać.Najpierw
był jakiś błąd,
a teraz nie ma nic-ani programu ani blędu:)Tylko akcja jest taka,że
uruchamia się bezproblemowo
na koncie admina,jak i na koncie drugiego użytkownika.(nawet kiedy kiedy
zrobię ten bajer-uruchom jako...-na moim koncie).Z mojego poziomu,ani z
żadnego innego nie chce się uruchomić,kiedy uzytkownikem mam być ja.
Czy ktoś wie o co w tym chodzi?!
Pliz help!!!
amigo_at_icpnet.pl