RATUNKU Padniety dysk

Autor: JerzyK (jotemka_at_polbox.com)
Data: Fri 03 May 2002 - 15:35:17 MET DST

Pilnie potrzebuję pomocy w sprawie padniętego dysku od osób z Łodzi
potrafiących odzyskać dane w takiej sytuacji. Jest to dysk Seagate U10 Model
ST315323A 15,3Bb. Dysk padł na skutek awarii zasilacza. Zasilacz wywalił w
cały komputer w momencie włączania listwy. Potrzebna mi jest na chwilę
elektronika od takiego dysku by zobaczyć czy coś da się z niego wyciągnąć.
Chciałbym uniknąć przekładania talerzy do innego napędu bo dysk jest jeszcze
na gwarancji. Jeśli ktoś może mi jakoś pomóc w tej sprawie to pilnie prosze
o kontakt mailem lub SMS.
Pozdrawiam
                    JerzyK

jotemka_at_polbox.com