Re: Kto się bawił złaczami peltiera?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 03 May 2002 - 12:59:14 MET DST

Użytkownik "GeForce4" <geforce4_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:aassha$ii$1_at_news.tpi.pl...
> No jakos sie nie dowiedzialem dorosly geniuszu

Nie jestem geniuszem ale też nie czepiam się ludzi kiedy
wielkie złącze półprzewodnikowe nazywają złączem :-)
Nawiasem mówiąc, moduł Peltiera nazywa się w Stanach we
wszystkich encyklopediach i innej literaturze tego typu
"Peltier Junction" a więc właśnie złacze peltiera...

Strasznie Cię przepraszam jeśli użyłem złej nazwy! :-))
Czy będziesz mógł z tym żyć? ;-))