Co sie dzieje z moim komputerem? :-)

Autor: Wojtek (september26_at_o2.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 13:05:26 MET DST

Witam,
Z moim komputerem od pewnego czasu dzieje sie cos baaardzo dziwnego, opisze
krotko podstawowe objawy:
1) czasem przy uruchamianiu wszystko zatrzymuje sie i mam komunikat: 'brak
twardego dysku'
2) bardzo czesto podczas startu systemu windows sam odtwarza kopie rejestru,
po czym nie dziala polowa programow :-)
3) podczas pracy systemu, bywa ze nagle jest stop, nie pomoga nawet twardy
reset (wtedy jest pkt. nr 1) a jedynie wylaczenie z pradu i po kilku
sekundach wlaczenie
 4) od czasu do czasu klawiatura jakby rzadzila sie swoimi prawami, wpisuje
zupelnie inne znaki. To samo z mysza :-)
5) niektore programy po prostu od czasu do czasu przestaja byc widoczne dla
systemu - najczesciej Norton Antywirus

No, to tyle :-) Sprawdzalem roznymi antywirusami - nic, sprawdzalem
twardziela - badow nie ma. Przeinstalowalem windowsa - po jakims czasie to
samo.. Opadaja juz mi rece :-) Czy ktos z Was ma jakis pomysl? Czy to moze
byc sprawa sprzetowa czy programowa? Bardzo prosze o wskazowki - z gory
dzieki

----
Wojtek