Re: Rozmyty i drżący obraz.

Autor: Asasello (asasello_at_2com.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 00:13:54 MET DST

Użytkownik "lybex" <templer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam taki problem. Obraz na moim monitorze drży i jest "falowo"
rozmyty (tzn.
> rozmywa sie i wraca do normy). Wiecie co moze byc przyczyna ? ja juz
> srpawdzilem wsio. Kabel odsunalem od wszystkich innych przewodow,
zmienialem
> sterowniki (ale to niepotrzebnie, poniewaz juz w dosie obraz sie
trzesie),
> glosniki odstawialem daaaleeekoooo :) i nic. Nic nie pomaga. Dodam,
ze
> czasami wszystko jest w porzadku. Ale ostatnio rzadko. Moze to przez
> [...]
Miałem coś takiego w swoim, z zafioletowieniem obrazu. Na elektronice
się kompletnie nie znam, ale facet w serwisie powiedział ( w
tłumaszeniu na język ludzki), że to coś z płytką na końcu kineskopu.
Reperacja kosztowała mnie 60 zeteł. Najprościej będzie zanieść grata
do serwisu. JAk na gwarancji do do autoryzowanego, jak nie to do
zwykłego faceta od TV.
Pozdrawiam
Asasello