Ciekawostka i zdziwienie-MSI K7t turbo le

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Fri 03 May 2002 - 07:55:50 MET DST

Posiadam plyte glowna MSI K7T Turbo Limited Edition na kt133a. Na stronie
producenta jest napisane, iz wspiera ona maksymalnie AMD XP 1800+, natomiast
plyta K7T 2 moze obsluzyc procesory o wiekszym taktowaniu (jest to napisane
nawet czerwona czcionka).
Dziwi mnie taka sytuacja, gdyz w biosie plyty widnieje mnoznik 13,5 co po
przeliczeniu daje wartosc okolo 1800, ale mhz wiec teoretycznie powinna
obsluzyc procesory rzedu XP 2100+ lub nawet XP 2200+.
Rodzi sie jednak pytanie czy tak szybki procesor + pamieci sdr to nie
pomylka.
Zalezy mi jednak na informacjach na pierwsze pytanie. Nie moglem ich znalezc
na stronie producenta, ani na forum.
W waszych rekach cala nadzieja.

Pozdrawiam
<kulwis>