Re: DVD LG

Autor: ASDiK (asdik_at_interia.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 07:13:40 MET DST

Użytkownik kurgan <kurgan_at_tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aalnmh$k4i$1_at_news.tpi.pl...
> Mamleciwy już DVD LG DRD-841B i zwracam się do majsterkowiczów.
>
> Wiem, że taki jak mój problem już miało kilku grupowiczy.
>
> Optyka ogólnie bardzo dobrze czyta wszystkie płyty.
> Schody są natomiast z mechaniką napędu. Aby napęd rozpoznał włożony cd
musi
> kilkakrotnie zakręcić czytnikiem . Wygląda tak, jakby nie miał "siły"
> przekręcić płytą i gdy pomoże się mu delikatnie palcem to wszystko jest
OK.
> Może ktoś wie jak zaleczyć powyższą przypadłosć.

Muszę Cię zmartwić ,ale nie jest to uszkodzenie mechaniczne tylko
elektroniczne - uszkodzony jest jeden z dwóch scalaków na dole płyty głównej
(zaraz pod tacką na przodzie). Niestety już nie produkowany - więc możesz
mieć kłopoty ze znalezieniem takiego. Obawiam się że pozostaje zakup nowego
sprzęciku, lub innego DRD-841B z nieuszkodzoną elektroniką. Tak dodatkowo to
muszę Ci powiedzieć że to jest standardowa usterka w tym napedzie.
Pozdrowienia
Paweł