Re: Kto się bawił złaczami peltiera?

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 01:19:17 MET DST

> Zastanawiam się co byłoby gdyby dwa złącza połączyć
> ze sobą w ten sposób, aby zimną płytkę jednego połączyć
> z gorącą drugiego - czy uzyskam 2x większą wydajność czy
> może złącze nie będzie pracowało dobrze w takim układzie?
Zlacze Peltiera - pierwsze slysze - ogniwo owszem ale nie zlacze.
Takie cos jak opisujesz sie praktykuje ale nie daje to 2x wiekszej
wydajnosci - owszem poprawia ja ale nie dwukrotnie i to ogniwo chlodzace
peltiera pierwszego musi byc silniejsze od niego - pomysl dlaczego :-))

> Jakich mocnych złączy używa się przy chłodzeniu CPU?
> Czy są to złącza 70-80W czy raczej ponad 100-150
Zalecane minimum 125W - 75W to niezbedne minimum ale IMHO lepiej zamiast
tego 75W ogniwa zrobic porzadnie chlodzenie powietrzem.

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD