cd-rom LG x52i rozwalona p³yta

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 00:08:26 MET DST

w³asnei wróci³em od kumpla, kupi³ se kompa i instlowa³em mu system no ale
pod koniec instalki p³ytka ze sterownikami do grafiki zosta³a z srodku
napêdu, zacharcza³o i sie zatrzyma³o
widze ze siedzi w srodku ale nie jestem w stanie stwierdzic czy jest ca³a
ale chyba pek³a bo sa malutkie kawa³ki wewnatrz
teraz jak oddam to jak oni to za³atwia, czy to wina producenta cd-roma czy
tez producenta p³ytki??
a i jeszcze pytanko
czy mam prawo do zwrotu podzespop³ów bez uzasadniania do 5 dni od daty
zakupu??
kiedys o tym s³ysza³em , wiec jak to jest??

--
pozdro
          Wujko