Re: teac 40x i overburning... moj 1szy raz

Autor: MarekZ (marekz_at_bydgoska.krakow.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 21:24:18 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_no.more.hosts> napisał w wiadomości

> No, że tyle kosztuje, a jeszcze trzeba w nim jakieś rzeczy ustawiać i po
> grupach pytać, zamiast po prostu nagrywać, jak w Linuxie :)

Rzeczywiscie to ogromna zaleta. Mozna zwalic po kolei i 100 plytek jak sie
pomylisz i wlozysz przykladowo 700 zamiast 800-tek. I nic nie trzeba
ustawiac. Po prostu nagrywac. ;-P.

A w Nero moze uzyj trybu nagrywania Disc-At-Once. Prawdopodobnie dlatego cos
nie gra, ze nagrywasz uzywajac innego trybu.

pozdrowienia, Marek