Re: IBM 60GB 7200

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 20:04:17 MET DST

Jacek Popławski wrote:

> Czy są jakieś znane problemy z tymi dyskami? Słyszałem, że któreś IBMy często
> padały, ale chyba nie te? Nie widzę już w cennikach Fujitsu :-( Jakie inne
> dyski (nie chcę Seagate) możecie polecić?

IBM serii DTLA mialy problemy - troche przegieli z upakowaniem i sypaly sie badami

Obecnie to juz zupelnie inne serie i raczej o problemach masowych ja w przypadku
tamtej serii nie slychac

Mam serii IC 35 , chodzi juz dosc dlugo i jest ok

Kazdy producent ma czasem pechowa serie - IBM mial DTLA.......