Re: Wybor monitora.

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 18:42:22 MET DST

Dnia Thu, 2 May 2002 10:01:22 +0200 niejaki(a) "Rafał Rajs"
<elessar_at_nospam.bdi.com.pl> napisal(a):

> Niedlugo zamierzam wymienic moj monitor 15'.
> Myslalem o Samsungu SyncMaster 757DFX. Kosztuje ok. 1000 zł i ma bardzo
> dobre parametry.

ja Ci poleca kazdego NEC'a opartego na diamondtronie NF. sam przymierzam
sie powoli do wymiany mojego LG 575N na NEC'a FE950+. Bardzo mily monitor,
tylko jako, ze to plaska 19" bdb jakosci jest dosyc drogi (1700zet), ale
na pewno warto.

kilku znajomych siedzi na plaskich necach 17" i obraz jest naprawde
swietny. Co do samsunga, to jak to sie mowi - to jest samsung. jedni
mowia, ze sa dobre, ja tam wole juz kupowac sprzet, ktory ma mala szanse
zawiedzenia w pracy. po jakims czasie zacznie Ci sie zapewne rozlazic
obraz, lub cos takiego. do tego wiekszosc samsungow jakie widzialem miala
obraz gorszy od mojego LG 575N majacego 3 lata i powoli majacego problemy
z geomentria (!). u mnie rozmazania sa glownie po bokah, w samsach byly na
calym ekranie, ustawianie w menu niewiele pomagalo.

NECi moga byc ciut drozsze, kolo 1100, ale jesli kupujesz moniotr to chyba
nie zamierzasz go za rok wymieniac, wiec te 100 zlotych Cie zapewne
szczegolnie nie zbawi, natomiast Twe oczy moze zbawi...

nnym dosc dobrym wyborem moglobyby byc sony, ale opieram ie tylko na woch
modelach, ktore maja obraz calkiem, calkiem... prawie jak w necu :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|