powrot :) + bum

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 17:53:06 MET DST

no po 5 miesiacach wrocilem. steskniliscie sie? :)

a teraz z kwestii technicznych - mam sobie karte sieciowa, ktora zjarala
jedna plyte glowna. poszla na gwarancje, wrocila wg. serweisu sprawna. (a
teraz to juz gwar minela :) ). czy jest to moznaliwe, zeby ona jarala
plyty, czy moze predzej cos innego uwalilo tamta plyte? na plycie siala
polowa kondensatorkow :)

spam: chce ktos kupic karte sieciowa? ;)

btw: milo widziec znajome imiona znow :) cholera jak ja moglem opuscic 5
miesiacy? ;)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|