Re: tepsa ?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Thu 02 May 2002 - 15:13:52 MET DST

"Sandra" <sanderkaNOSPAM_at_skrzynka.pl> wrote in

> Byłem kilka dni temu w TP S.A. i powiedzieli,
> że nie przewidują żadnych zmian w cenniku łączenia się z netem :(((

Wyobraz sobie ze idziesz do salonu samochodwego. Pytasz sie czy to prawda
ze ten model merca bedzie jutro kosztowal 10 % mniej? A on NIE to nie
prawda. Ty kupujesz merca a jutro cena idzie w dol
To chyba oczywiste ze nie dowiesz sie niczego takiego z tepsy. Chodzi o to
zeby nikt dzis tego nie kupil jakby wiedzial :-)

--
Best regards
             The EaGle