Re: GeForce 256 na Abit BX 133 raid ?

Autor: Olek (alexwin_at_interia.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 14:28:53 MET DST

witam,

Użytkownik "Sandra" <sanderkaNOSPAM_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> "deadsoul" <deadsoul_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości ...
>

> Widocznie, a kompa miał 3-4 miesiące.
> Ale o takich przypadkach było przecież słychać,
> że GF256 DDR pali niektóre płyty.

moj creative geforce 256 ddr spalil juz trzy abity (sic!) kolejno byly to
be6, be6 II i ostatnio be6II v2.0, na moje szczescie w serwisie wymieniali
mi ciagle te plyty na nowe (stad ten progres w modelach). po spaleniu
ostatniego be6 nie bylo juz ich w hurtowni i mam teraz od dluzszego czasu
abita st6r i wszelkie problemy zniknely. tej plyty mam nadzieje geforce juz
nie spali.

pozdrawiam
alek