Zalman Fan Mate

Autor: Altair (altair_at_invalid.mail.w.sygnaturce.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 13:17:54 MET DST

Cześć,

Jak wywnioskowałem ze zdjęcia, Zalman Fan Mate ma 3 pinowe wtyczki
umożliwiające podłączenie wentylatora. Ja natomiast chciałbym zwolnić
wentylator który ma 2 pinową, mniejszą wtyczkę (bez monitorowania
prędkości obrotów). Z tego co próbowałem to wtyczka ta daje się
podłączyć pod 3 pinowe gniazdko. Tylko czy tak podłączony wentylator
będzie działał i który pin z tego gniazdka muszę zostawić
niepodłączony? Skrajny lewy czy skrajny prawy? Bo jak okaże się, że
środkowy jest odpowiedzialny za pomiar obrotów to na pewno nic z tego
nie wyjdzie :(

pozdrawiam, Marek

--
altair_m(at)go2.pl http://www.altair4.prv.pl http://www.metalmidi.prv.pl
We sail through endless skies, stars shine like eyes...