Re: Już mnie to zaczyna wkurzać.

Autor: semp (semp_at_semp.prv.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 13:25:53 MET DST

In article <2f8e.0000071d.3ccad5da_at_newsgate.onet.pl>,
slawek_xl_at_poczta.onet.pl says...
> Oddaj i ten drugi. Dysk ma pracować prawidłowo i koniec. A to jakieś badziewie.
> (Chyba dali ci nową gwarancję ?!!!)
> pozdrawiam

Oczywiscie ze dali!
Tylo problem w tym, ze ja nie mam czasu tak co miesiac do nich jezdzic z
tym dskiem i go wymieniac! Myslalem raczej nad przyczyna tak czestego
padania tego dysku. (jego jakosc pomijamy) Czy moze to byc spowodowane
jakimis skokami napiecia, albo wada jakiegos innego sprzetu ? (to znaczy
nie dysku)
semp.