Re: Hurtownia

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 13:25:34 MET DST

calcium300mg_at_interia.pl wystukał
(news:0ootcu8ilptnh6achhr3jcg479snkcg5qg_at_4ax.com):

> He he... Kiedyś wysłałem mejla do takiej firmy "Chieftec"
> mieszczącej się gdzieś tam na Tajwanie, i odpowiedzieli mi na
> drugi dzień, że w Action mają znowu pojawić się ich obudowy... No
> więc wysłałem mejla do Action, kiedy tam będzie można je kupić -
> oczywiście nikt mi nie odpowiedział... Ciekawe jak to jest, że
Byc moze tak jest w Warszawie. We Wroclawiu, gdy kupowalem swoja
obudowe, wszedlem na www.action.wroc.pl, kliknalem zamowienia,
"Chieftec DG-01W", wyslij zamowienie i pojechalem odebrac pudlo.
Na maile odpowiadaja, a administrator jest zwykle dostepny on-line.
Pozdrawiam
Egghead

--
Linux? Powinni tego zabronić!