Glosny dysk

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Thu 02 May 2002 - 12:40:26 MET DST

Witam

Mam dysk WD 600AB-32CZA0,60GB 5400obr/min. Tyle że ten dysk gdy kręcą się
talerze wydaje niski, niby cichy dźwięk, ale starasznie irytujący, i nie
pozwalający w nocy spać. To na pewno robota dysku, bo gdy dam
Start/Zamknij/StanGotowości, dysk parkuje i nie słychać już tego dźwieku.
Obkleiłem boki dysku korkiem i gąbką, by nie przenosił drgań na obudowę,
próbowałem też położyć go na dnie obudowy, na kilku warstwach korka. Ciągle
nic. Oczywiście cała obudowa jest wyklejona od środka korkiem. Co jeszcze
można zrobić by pozbyć się tego dźwieku? Może zamknąć w kieszeni i obłożyć
korkiem?

Jaki jest najcichszy dysk IDE 5400obr w sprzedarzy, o pojemności min,60GB?

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl