Cos z dzwiekiem...

Autor: amszel (amszel_at_wp.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 12:21:48 MET DST

Witam grupowiczow...
Mam taki problemik: kupilem nowa plyte ABIT KT7A 5 PCI, 1 ISA. Karte dzwi
ekowa mam wlasnie jeszcze na ISA (ESS 1868), no i co sie dzieje - leci sobie
muzuczka mp3 albo cos tam lub jakies MPEG i w momencie gdy czyta twardziel
to ja mam tzraski w glosnikach tak jakbym slyszal prace twardziela, jak leci
muza w tle i cos robie to jest jeszcze gorzej.

Czy to wina sprzetu, ustawien w Biosie (juz grzebalem), czy jak kupie dzwi
ekowke na PCI to problem zniknie ?

DZIEKI ZA JAKAKOLWIEK POMOC !!!