Re: IBM 60GB 7200

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl_usuń)
Data: Thu 02 May 2002 - 10:27:59 MET DST

Użytkownik "kraviec" <kraviec_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> a to ciekawe, a gdzie byly produkowane i jakie wielkosci ?

Widać że pobieżnie grupę czytasz
wszystkie dyski to 30GB 7200 produkowane w Tailandii lub Bułgarii.
padały od 2 dni do 3 miesięcy, zreszta dwa przypadki chyba opisałem na
grópie.

BTW słyszałem że IBM "ale to zupełnie nie związku z tymi padami"
tylko ze złą kondycja finansową sprzedał dział produkcji dysków IDE
firmie Hitachi a te dyski co są na rynku to tylko do wyczerpania zapasów.
Nie wiem ile jest w tym prawdy ale mi w serwisie zapowiedzieli
jak brałem ostatniego IBMa że to będzie mój ostatni dysk ide tej firmy

pozdr
Jaromir