Re: Resetujacy sie bios w ECS K7S5A

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Thu 02 May 2002 - 10:03:19 MET DST

> Czy ktos z wlascicieli plyty ECS K7S5A nie mial przypadkiem problemu z
> czestym resetowaniem sie biosu na tej plycie ?
> Chodzi konkretnie o cykliczne tracenie informacji o procesorze i szybkosci
> magistrali. Komputer chodzi pare dni, jest wlaczany, wylaczany i przy
> ktoryms uruchomieniu pokazuje komunikat bios checksum ..... ustawia
procesor
> na 533 a windows zaczyna wykrywac nowe urzadzenia. Pomaga ponowne wejscie
do
> Biosu, ustawienie magistrali na 100/100 i zapisanie ustawien.......

Witasm

A z ciekawości się spytam, bo mam/mialem ( cholera wie) ten sam dokladnie
problem, ja mam rev 2, aale wszystko zwalałem na dysk ( stary samsung ATA
33) zmienilem baterie i kabel IDE na atestowany, i w sumie spoko teraz. tzn
nie resetują mi się ustawienia już :-) ale czasami nie wykrywa mi dysku
twardego, trzeba wtedy wylączy komp listwą i wlączyć i jest ok, dzieje się
to tylko przy pierwszym wlączaniu kompa (np rano)

Czy może masz podobnie, a może masz też stary dysk ( 33/66) ???
ogólnie płyta to IMHO SYFILIS i już więcej czegoś takiego nie kupie. no ale
puki co się pomęcze, w sumie narazie jest ok, zamierzam zmienic dysk bo to
może być jego wina że mi go nie wykrywa czasem BIOS. zresztą to 6 gigowy
dysk, więc i tak czas najwyższy.

Pozdrawiam
przemek