Re: IBM 60GB 7200

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 09:21:39 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_no.more.hosts> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś znane problemy z tymi dyskami? Słyszałem, że któreś IBMy
często
> padały, ale chyba nie te? Nie widzę już w cennikach Fujitsu :-( Jakie inne
> dyski (nie chcę Seagate) możecie polecić?

te sa jak najbardziej w porzadku, seria ktora padala to byly 45 gb 7200, a
to dlatego ze na powierzchni 40 ibm upchnal jeszcze dodatkowe 5 gb w mojej
firmie wszystkie, ktore sprzedalismy z tej serii "made in hungary" wrocily w
okresie od 2 dni do 6 miesiecy.
ibm naprawil swoj blad wrecz wzorowo i teraz juz nie ma takich
eksperymentow. mozesz spokojnie brac ten dysk

pozdr.kraviec