Abit Kt7A ride + SB 128 pci - crash!!!!!!

Autor: Arek (josearcadio_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 08:58:03 MET DST

Na poczatku chcialbym sie przywitac iz jestem nowym czytelnikiem
-uzytkownikiem tej grupy.
Co do tylulu to crash polega na tym ze powstaja straszne trzaski przy
odtwazaniu mp3 oraz plikow video. Szukalem troszke w necie na ten temat
ale opisane tam porady typu zmiana w Bios'ie Memory hole albo wylaczenie
emulacji SB16 nic nie daja, jeszcze tylko nie flash'owalem Biosu. Mam
nadzieje, ze jest ktos kto potrafi pomoc mi w tej jakze wkurzajacej
kwestii. Dodam, ze zrobilem testy podlaczajac SB 128 do innego kompa tzn
na innej plycie i bylo ok a do siebie wrzucilem Live'a 5.1 i tez bylo
ok. W ostatecznosci zmienie karte ale nurtuje mnie rozwiazanie tego
problemu.
Dzieki i pozdrowka
Arek