Re: NEC???

Autor: Jankes (janin_at_wp.pl)
Data: Thu 02 May 2002 - 06:24:00 MET DST

Dnia Wed, 1 May 2002 23:09:50 +0200, "Agnes" <agnes32_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):
>Owszem, ale Jankes nie napisal, czego uzywa, w czym pracuje itp. A do
>powszechnego zastosowania (gierki, net, filmy, obrobka foto czy cos) ten
>monitor jest IMHO rewelacyjny.
Dokladnie ja sie tylko pytalem czy sa dobre a tak przy okazji odkad
mam komputer a jest to chyba z 8 lat to jeszcze nie uzywalem CAD :))
no oczywiscie moze sie zmienic ale wtedy mowi sie trudno :)) Najwiecej
robie przy zdjeciach w adobe i innych programach graficznych. Wiec
jesli Agnes dobrze pisal ten monitor mi pasuje ale takze dziekuje za
informacje od The_EaGle!! Zawsze ta informacja sie sprzyda!!

POzdrawiam Jankes :)) !!