Ati TV wonder

Autor: Bogdan (sorti_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 22:24:21 MET DST

Mam pytanie odnośnie Ati tv wonder posiadam taki tuner i rzeczywiście daje
super
obraz pod 98 lecz są problemy z zanikającym nieraz dzwiękiem.
Dlatego przy okazji przesiadki na XP sciągnąłem nowe stery do mojej grafiki
Rage fury 32Mb i Multimedia Center 7.1 do tunera. Zainstalowały się nowe
stery jakieś WDM-y chyba z osiem i karta zaczęla działać doszły nowe opcje
MPEG-2. Karta nie gubi dzwięku,
dłużej trwa dostrajanie, lecz obraz jest gorszy jakby trochę zaśnierzony i
trochę przekolorowany nie jest już taka żyleta jak na starym oprogramowaniu.
Może wiesz w czym tkwi problem?
Pozdrawiam Bogdan.