Re: [NTG] Problemy z news.tpi.pl

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 00:47:44 MET DST

"Patryk Rosiński" wrote:

> Wiem ze NTG ale tu najwiekszy ruch, chcialem sie dowiedziec czy tylko ja czy
> wszyscy maja problemy z polaczeniem z news.tpi.pl, od wczoraj wyskakuje mi
> komunikat "polaczeni TCP/IP zostalo nieoczekiwanie zakonczone przez serwer"
> i udaje mi sie co jakis czas polaczyc.

Ja nie z "news.tpi.pl", ale z 0202122 mam problem -> przez cały dzień,
gdy się próbowałem wczoraj połączyć, to po 6 minutach (z kawałkiem
oczywiście...), widziałem:
"Remote modem hung up."

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|