Re: tepsa ?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 21:01:06 MET DST

"Sandra" <sanderkaNOSPAM_at_skrzynka.pl> wrote in

> A ja się zastanawiam dlaczego ludzie w takie bajki wierzą ?
> Prędzej skrócą impuls do 1 min., niż go wydłużą o 1 min.

Jak neostrada 512/128kbps bedzie za 190zl co juz potwierdzaja niektorzy jej
pracownicy (cennik od lipca) to zaczne tepse lubic :-), szczegolnie ze
przejscie z SDI ma kosztowac sto pare zlotych .
A co do Netii to tak jak mowilem przed 1 IV :-) ze bedzie nowy cennik z
kilkoma pozycjami i nieograniczonym dostepem i jest od 16 IV - a ilu mi nie
wierzylo? :-) Jest nielimotowany dostep do netu ale tylko noca :-/ za 50zl
lub 100zl za 100h o kazdej porze. http://www.netia.pl/komunikat1.html

A tak swoja droga to cos wreszcze drgnelo z tym netem bo nawet dotad
debilne taryfa w Tele2 zaczely byc w miare normalne. Oby tak dalej.

--
Best regards
             The EaGle