Re: 3 Dimmy w Abit KT7

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 20:24:26 MET DST

Kaktusak napisał(a):

> Mam taka konfiguracje (2x128 i raz 256 ) i wydaje mi sie ze po dolozeniu tej
> 256 system zaczol byc niestablny sa ta kosci 3 roznych firm , ustawienia w
> biosie najbardziej lagodne
> Ma ktos moze taka stabilna konfiguracje ? , ja musialem przesiasc sie z Win
> Xp > ciagle restarty i bledy page non found na win98 , tu jest troche lepiej
> ale chcialbym wrocic do XP

Może któraś kość jest wadliwa? Miałem raz taką, która mimo naklejek '133' ledwo
na 100Mhz wyrabiała i wszystko się sypało. A 3 kostki w swoim KT7 miałem jakiś
czas temu - dokładnie w takiej samej konfiguracji rozmiarów jak u Ciebie i także
każda innej firmy, i przez kilka dni przy najwydajniejszysz ustawieniach w BIOS
wszystko chodziło bez zarzutu.

--
pozdrawiam,
Andrzej