AGP/PCI? - problem ze startem kompa...

Autor: ragtime_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl
Data: Wed 01 May 2002 - 19:41:00 MET DST

Witam wszystkich.

Mam taki problemik:
Probowalem zainstalowac Win98SE na nowym kompie, niestety podczas tego
procesu pojawialy sie takie gustowne niebieskie ekrany (nie mowie o tym
normalnym niebieskim ekranie installera :) ). Zaczelem troche grzebac w
biosie (np. przestawienie USB keyboard support na enabled zdawalo sie
pomagac, nie wiem czy to ma sens, opcja ta tyczy sie zdaje zapewnienia
obslugi klawiatur USB w dosie or something..), tym nie mniej nawet po
instalacji przy uruchamianie Windowsa pojawial sie tekst, jak to Explorer
wykonal niedozwolona operacje...

W takim razie wybralem w biosie opcje 'load fail-safe setting' i po resecie
komp przestal sie uruchamiac, a dokladniej monitor zdaje sie nie dostawac
sygnalu od karty (dioda na zolto sobie swieci). Chwile przed zatwierdzeniem
zmian mignela mi opcja pokazujaca, ze pierwsza karta graficzna jest ustawiona
na 'PCI-slot', nawet chcialem ja przelaczyc na AGP, ale poniewaz w moim
kompie (ten o ktorym mowa to dla brata) to nie ma zadnego znaczenia, wiec
dalem sobie spokoj.

Mam wiec pytanie - co teraz??? Czy ta opcja ustawiona na PCI moze tu miec
znaczenie (raczej nie powinna...)? Czy 'fail-safe settings' moze spowodowac
cos takiego? Np. ustawienie procka na niewlasciwy zegar?

Probowalem na slepo przestawic ta opcje PCI w biosie, ale nie wiem czy on
jest w ogole ladowany...

Troche danych -
Duron 950
monitor jakis LG Studioworks
plyta glowna Shuttle DOT-AK123 KT133
GF2 MX-200 32 MB

Rozmontowywanie kompa odpada
- po pierwsze nie moj
- po drugie plomby

Jesli ktos ma jakis pomysl, to bylbym bardzo wdzieczny. Jutro mialem kompa
zawiezc :( , wedrowka do serwisu mi sie nie usmiecha, zreszta teraz mamy
najdluzszy weekend wolnej Europy...

Jeszcze jedno - co moze powodowac bledy przy instalacji Windowsa? To co mi
przychodzilo pierwsze do glowy to jakies problemy z pamiecia, probowalem
ustawic nizsze taktowanie w biosie, przestawic z fast na normal itp, ale nie
pomagalo...

Z gory dzieki...

rAGtIME