Re: Jak ustawic AGPx2

Autor: Plombos (przemolrts_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 17:35:41 MET DST

Użytkownik "PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Coś mi właśnie chodzi po głowie ale nie pamiętam dokładnie z tą
stabilnością
> AGP na chipsecie Irongate :(

problem znany ale jakos na SE nie moge dac sobie rady (w W98 jakos to
ustawilem ale nie pamietam jak ;)

> A tak w ogóle to uaktualnij bios płyty, może coś naprawili.

BIOS mam prawie najnowszy (po tym byla jeszcze jakas beta, ale chyba nic
specjalnie nie wniosla nowego wiec nie chce ryzykowac)
no a od dobrych nastu miesiecy nie ma juz aktualizacji do K7M.
pozdro

--
            @
           //  \\