Re: Dysk ATA/100 na kontrolerze UDMA/33

Autor: Artur Poplawski (arturrp_at_idea.net.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 14:18:50 MET DST

W artykule <3CCFCC4F.FE2B4230_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol napisał(a):

[...]

> Barracudy pracują fatalnie na UDMA/33. IBMów nie polecam raczej ze
> względu na awaryjność. A Maxtory to IMHO _bardzo_ dobre dyski :)

Hm... Od początku planowałem zakup Maxtora z ATA/133. Niedawno jednak
dowiedziałem się, że będę miał problemy z podłączeniem takiego
dysku do kontrolera UDMA/33 -- i nie chodzi o kompatybilność samych
kontrolerów, ale o różne taśmy pomiędzy dyskiem a kontrolerem
(prawda to czy nie?).

> ATA/133 też podłączysz, jest tak samo wstecznie zgodne z ATA/33.

W takim razie jak będzie sobie radził Maxtor ATA/133 na UDMA/33?

Pozdrawiam,
Artur.

--
"I'll carry your books, I'll carry a tune, I'll carry on, carry over,
carry forward, Cary Grant, cash & carry, Carry Me Back To Old Virginia,