Dysk ATA/100 na kontrolerze UDMA/33

Autor: Artur Poplawski (arturrp_at_idea.net.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 12:34:09 MET DST

Witam!

Mam (zapewne banalne) pytanko: jak będzie się sprawował twardy dysk
ATA/100 na standardowym kontrolerze płyty ASUS P3B-F (UDMA/33)? Z tego
co się orientuję, ATA/100 jest wstecznie zgodna z UDMA/33, więc
teoretycznie nie powinno być problemów?
Dodam, że dysk który planuję kupić miałby chodzić na UDMA/33 przez
miesiąc-dwa, czyli do czasu kupienia nowego kontrolera.

BTW, jak sądzicie który dysk wybrać? Interesuje mnie dysk 60G, 7200 obrotów,
ATA/100 (poprawcie mnie jeśli się mylę: ATA/133 już do tego kontrolera
nie podlączę?) np. IBM IC35, Seagate Barracuda ATA IV, może jakiś Maxtor...

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi,
Artur.

--
"I'll carry your books, I'll carry a tune, I'll carry on, carry over,
carry forward, Cary Grant, cash & carry, Carry Me Back To Old Virginia,