IBM DeskStar 120GXP 80GB - opinie

Autor: gcze (gcze_at_oce.nl)
Data: Wed 01 May 2002 - 11:37:26 MET DST

Witam,
przyszedl czas na zakup wiekszego dysku. W ostatnim PCWK jest test
duzych dyskow i ten dysk zwyciezyl wraz z jakims WD. Poniewaz mam
mozliwosc zakupu tego IBM'a (dokladnie IBM Deskstar 120GXP
IC35Lo80AVVA07), wydaje mi sie ,ze tanio (~550zl) prosze o wszelkie
opinie o tym dysku. Zalezy mi na zakupie szybkiego dysku, w miare
cichego i niezawodnego. Dysk bedzie pracowal w domowym kompie (tak wiec
nie 24h/dobe). Gazeta gazeta ale nie ma to jak opinie uzytkownikow.

Z gory dzieki za wszelkie info.
GC