Karta siećowa - Problem PLIZZ Help!

Autor: iks69 (iks69_at_2com.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 07:28:06 MET DST

Witam!
Mam problem. Po zainstalowaniu karty sieciowej czas ładowania WIN98se
znacznie się wydłużył, dokładnie to w pewnym miejscu występuje długi/bardzo
długi czas bezczynności (totala cisza, zero mielenia dyskiem), po czym
krótki odczyt z hdd, ponownie 2-3 sek przerwy i ładowanie leci jak dawniej.
Po załadowaniu się systemu działa prawie OK, widzi otoczenie sieciowe i sieć
biega na 100MB bez problemów. Jedyny problem to wysypywanie się WINdy w
momęcie gdy w otoczenu sieciowym na nazwie czyjegoś kompa klikne prawym
przyciskiem mychy, wtedy zamiast rozwinięcia się menu, wyświetla się
niebieski ekran:-(, po tym nie da się już podnieś systemu bez rasetu na
obudowie. Pomóżcie, bo ręce mi opadają. Nie mam pojęcia co jest powodem,
próbowałem różnych ustawień kart, włącznie z usunięciem modemu, cały czas to
samo. Nie widać żadych konfliktów sprzętowych. W sumie to nie próbowałem
konfiguracji bez SB Live!, al czy to może być przyczyną...?
Myślę o ponownym zainstalowaniu Windy, ale czy to pomoże...?
Konfiguracja:
ECS VZA VIA KT133A
DURON 850
GF2MX400 32 TV
SB LIVE! 1024
MODEM int PCI(ASMAX)
SIEĆ PCI 10/100
HDD 40
CDRW LG12
DVD LG 16
Sieć (elementy):
-Klient sieci WIndows Networks
-Prtot: TCP/IP, NetBEUI, IPX/SPX
-Usługa: Udostępnianie plików i drukarek w sieciach Microsoft Networks

Pozdrawiam
iks69