Re: Co polecacie -płyta g.

Autor: Alek (alek_at_ms-news.pl)
Data: Wed 01 May 2002 - 01:27:48 MET DST

"Corran" <corran_at_interia.pl.bez.spamu> wrote in message

> Hmm... Dlaczego nie? Jakiś konkretny powód, czy dla zasady? Polecał bym
> Abita KT7A lub KT7A-Raid zależnie od potrzeb.

Przyznam że mocno zraziłem się do VIA po płycie KA7-100, tragiczna
konfigurowalność. Raidowy kontroler nie do uruchomienia. I non stop kłopoty
z grafiką na GF2 MX Creativa. Nie ważne kiedy i jakie wgrywam 4in1.

Zdecydowałem się na zmiane SDRAMow na DDRy może masz jakąs propozycje co do
płyty ? Powiedzmy 300-500 MAX.
Pozdrawiam