Magia elektroniki

Autor: shadow_at_inetia.pl
Data: Sat 27 Apr 2002 - 17:01:59 MET DST

Witam.

Niedawno kupilem drugi HDD (Baracuda IV 40 GB). Jeden taki juz mam i
chcialem podpiac drugi. Wszystko byloby dobrze, gdyby nie fakt, ze caly komp
sie zawiesil po uruchomieniu. W/g oznaczen plyty (MSI MS-6341) komunikat
brzmi
"Boot Attempt - This will set low stack and boot via INT 19h".
Sprawdzilem wszystko (gniazda, kable, zresetowalem bios, odlaczylem nowy
dysk, itd.) W koncu wyjalem wtyk HDD, wlozylem z powrotem i ... dziala. No
to super. Ale gdy zamknalem obudowe, znow ten sam blad. Uderzylem w obudowe
i o dziwo zadzialalo. Po kilku minutach zwiecha. Wszystko wyciagnalem,
sprawdzilem wszystkie mozliwe luzy na zlaczach, ale wszystko jest OK. Plyta
cala, pamiec cala, dyski cale, zadnych luzow, nic nie spalone. Po wielu
przejsciach znow jest dobrze, ale sam nie wiem dlaczego i na jak dlugo. No i
nie mam kompletnie pomyslu o co w tym wszystkim chodzi.
A moze ktos sie z czyms takim juz spotkal?

Pozdrawiam

--
shadow_at_inetia.pl