Re: Nagrywarki Lite-On -warto kupić? (końkretnie L

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 16:23:35 MET DST

Użytkownik wrote:
> Witam!
> Chodzi mi o opinie szanownych grupowiczów (jakość, niezawodność,
> trwałość). Ewentualnie o inne sugestie w klasie cenowej do 400 zł.

Za 340 kupiłem w wersji bulk. Działa bardzo przyzwoicie, ale o trwałości
po paru tygodniach niewiele mogę powiedzieć (ale 24 miechy gwarancji
o czymś świadczą).

--
Konrad J. Brywczyński                             Riding on a unicorn
konrad_at_brywczynski.tk                             Stranded in my mind